گیاهان دارویی و اعتقاد شما !!!
سلام دوستان به وبلاگ گوناگون خوش اومدید ... من سعی می کنم مطالب متنوع و جدیدی تو این وبلاگ قرار بدم ، امیدوارم که شما هم نظرات خودتون و اعلام کنید تا وبلاگ پر بارتر بشه ....

چه نوع مطلبی رو بیشتر دوست دارید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 7
کل نظرات : 8

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 42
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 135
بازدید سال : 464
بازدید کلی : 19838

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان personal و آدرس fly0with0me.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 19838
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : Narges
تاریخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392
نظرات

هر موقع سرما می خوردم  و یا برای درمان بیماری های دیگه هم  دارو های شیمیایی رو قبول داشتم . تا اینکه  با یه اتفاق نظرم تغییر کرد. دوست دارم شما هم تجربه ی من و در این ضمینه بدونید .

خواهرم دچار کم خونی بود ، که  همزمان ناراحتی معده و ... رو هم داشت . نزدیک به یک سال زیر نظر انواع پزشکان برای درمانش بود . اما هر بار که تست  کم خونی می داد ، تغییری حاصل نمی شد .داروهای ایرانی و خارجی و ... رو هم امتحان کرده بود .تا اینکه صحبت های یه دکتر گیاهی رو که الان مورد تمسخر خیلی ها هستو  شنید . با هر درد سری که بود رفت مطبش و دوره درمانیشو با گیاهان شروع کرد . بعد از چند ماه ، کلا کم خونیش درمان شد . ناراحتی معده و بیماری های دیگه اش هم کاملا خوب شد .اوایل من بهش تیکه می نداختم و می گفتم که چرا  داروهای شیمیایی رو قطع کردی... بعد از این قضیه خودم هم به مطبش رفتم و شروع به عمل کردن به دستوراتش کردم . که واقعا اثر بخش بود... خیلی از توصیه هاش شاید به ظاهر خنده دار بیاد (البته به نظر ما) اما واقعا اثر بخشه . از نظر این دکتر چیزی به نام سرطان وجود نداره . که راست هم می گه . روز های یک شنبه  مخصوص بیماری های خاصشه . تمام افرادی که  با مرگ فاصله ای نداشتند رو درمان کرده .  می تونید برید پای صحبت هاشون بشینید .

یکی از توصیه های جالبش در مورد چای(چای معمولی و یا چای سبز) هستش. باهاش کلا مخالفه . که من خودم شخصا کمتر از این چای ها استفاده می کنم . به جاش ، ما چای کوهی که رنگ هم داره و چند نوع گیاه دیگه رو هم مخلوط می کنیم و می نوشیم.

شناسایی طبع  هم خیلی مهمه . و خوبه که بدونیم طبعمون چیه. خیلی از رفتار ما ناشی از اونه . اگه بشناسیمش ، کنترلش می کنیم .

در حال حاضر مامان من سعی می کنه اکثر مواد غذای رو به صورت طبیعی تهیه کنه . به تغذیه ی سالم خیلی اهمیت می ده. اما بابام یواشکی چای  معمولی می خوره   :)   که ما بهش می گیم چای بد.. چون عادت کرده.

اگه  اطلاعات بیشتری خواستید ، بگید . در ضمن دوست دارم  نظر شما رو هم بدونم .منتظرتون هستم.

  هر موقع سرما می خوردم  و یا برای درمان بیماری های دیگه هم  دارو های شیمیایی رو قبول داشتم . تا اینکه  با یه اتفاق نظرم تغییر کرد. دوست دارم شما هم تجربه ی من و در این ضمینه بدونید .

خواهرم دچار کم خونی بود ، که  همزمان ناراحتی معده و ... رو هم داشت . نزدیک به یک سال زیر نظر انواع پزشکان برای درمانش بود . اما هر بار که تست  کم خونی می داد ، تغییری حاصل نمی شد .داروهای ایرانی و خارجی و ... رو هم امتحان کرده بود .تا اینکه صحبت های یه دکتر گیاهی رو که الان مورد تمسخر خیلی ها هستو  شنید . با هر درد سری که بود رفت مطبش و دوره درمانیشو با گیاهان شروع کرد . بعد از چند ماه ، کلا کم خونیش درمان شد . ناراحتی معده و بیماری های دیگه اش هم کاملا خوب شد .اوایل من بهش تیکه می نداختم و می گفتم که چرا  داروهای شیمیایی رو قطع کردی... بعد از این قضیه خودم هم به مطبش رفتم و شروع به عمل کردن به دستوراتش کردم . که واقعا اثر بخش بود... خیلی از توصیه هاش شاید به ظاهر خنده دار بیاد (البته به نظر ما) اما واقعا اثر بخشه . از نظر این دکتر چیزی به نام سرطان وجود نداره . که راست هم می گه . روز های یک شنبه  مخصوص بیماری های خاصشه . تمام افرادی که  با مرگ فاصله ای نداشتند رو درمان کرده .  می تونید برید پای صحبت هاشون بشینید .

یکی از توصیه های جالبش در مورد چای(چای معمولی و یا چای سبز) هستش. باهاش کلا مخالفه . که من خودم شخصا کمتر از این چای ها استفاده می کنم . به جاش ، ما چای کوهی که رنگ هم داره و چند نوع گیاه دیگه رو هم مخلوط می کنیم و می نوشیم.

شناسایی طبع  هم خیلی مهمه . و خوبه که بدونیم طبعمون چیه. خیلی از رفتار ما ناشی از اونه . اگه بشناسیمش ، کنترلش می کنیم .

در حال حاضر مامان من سعی می کنه اکثر مواد غذای رو به صورت طبیعی تهیه کنه . به تغذیه ی سالم خیلی اهمیت می ده. اما بابام یواشکی چای  معمولی می خوره   :)   که ما بهش می گیم چای بد.. چون عادت کرده.

اگه  اطلاعات بیشتری خواستید ، بگید . در ضمن دوست دارم  نظر شما رو هم بدونم .منتظرتون هستم.

  

 


تعداد بازدید از این مطلب: 551
برچسب‌ها: گیاه , بیماری , چای , دارو ,
موضوعات مرتبط: گیاهان دارویی , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان ، به وبلاگ گوناگون خوش اومدید. لطفا انتقادها و پیشنهادهاتون و برام بفرستید. خوشحال می شم اونا رو بخونم . members_blog@yahoo.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود